Stress ger idétorka

Imorgon kommer Patrik Strömdahl, vilket ska bli jätteroligt. Just nu har jag alldeles för mycket att göra. Jag måste diska och helst städa. Jag borde verkligen jogga. Idrottsprov på fredag. Och på fredag ska jag också pitcha en bra idé till filmen vi ska göra. Så det är inte BARA att komma på något bra som ska vara 2-3 minuter långt utan jag måste även presentera det på ett sätt så att alla vill att vi ska göra den. Jag vill verkligen bli vald. Skulle vara som att få någon slags utnämning, nu är det ju inte riktigt det som är poängen men skulle ändå kännas bra. Såklart!

Om ni har idéer - dela med er.

Kommentarer
Postat av: sally

snyft

2009-02-03 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0