VISNINGSMASTER#1

Avid +red.3Idag var det slutspurt av filmen. Den sista ljudläggningen inför imorgon med andra ord! Vi blev först klara (YES) och filmen ligger nu i tryggt förvar som "VISNINGSMASTER" i "MASTER" (mycket viktigt, vi lyckades - hoppas de andra misslyckas hehehhe). Det ska bli spännande och få höra vad lärarna säger imorgon på utvärderingen - om de är närvarande vill säga. Vi skulle egentligen ha en sista förtitt idag men den blev inställd p g a närvarobrist. Staffan var ovanligt grinig idag p g a feber och meddelade att Arvid, Ville och Mats var sjuka. Alltså var Staffan den enda som var där. Ville kom dock en stund efter lunch för att hjälpa ljudfolket. Han såg inte särskilt kry ut. Extremt jagärsjukochliggerisoffanpappa-kläder, röda ögon, hes trött röst och en hängig hållning. Annika hade inte kunnit varit i samma rum som honom, hennes bacillskräck skulle tagit livet av henne!

Nu har jag dokumentärerna på DVD, NÖJD. Egentligen var ju inte Mats där och filmerna var inte fixade och blabla, men efter tillräckligt mycket disskuterande med Staffan fixade han ut dem åt mig. För 400 kronor, men jag lyckades pruta ner det till ordinarie 30. Idrottsprov imorgon. Jag hatar idrottsprov.

Nu syns väl inte texten i bilden jag skrev dit lite spontant, men ingen dör väl av det. Avid, bilder från filmen och tekniken i redigering 3 i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0