Så värdigt som möjligt

Jag har nu officiellt slutat att hata Brad Pitt. Det går inte längre. Jag har sett alldeles för många filmer då jag tycker att han är en duktig skådis för att gå runt och muttra att han suger. Efter Fight club som var den andra för mig sa jag att det var en engångs grej. Men efter den, Babel, Benjamin Button, Thelma and Louise och Mr. & Mrs. Smith så måste jag faktiskt sluta. Inte för att han är helt makalöst fantastisk i alla precis, men han suger faktiskt inte. Jag har dömt honom lite väl hårt - och anledningen är att han är en såndär "populär och snygg" skådespelare. Och jag hatar att tycka om de som alla fjantar älskar. För några år sedan var han sexigast i hela världen, tydligen. Och mjo.. han ser väl rätt bra ut live (inget särskilt på bild, viktigt att påpeka).

Egentligen brukar jag hålla dessa slags pinsamheter för mig själv, men jag känner att det inte finns någon anledning att hålla masken längre. Mr. Pitt borde verkligen skriva ett tackbrev till mig.

Kommentarer
Postat av: Sally

säger ju de brad pitt e visst bra och alla älskar ju inte han alla hatar typ honom

2009-02-02 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0