Världen är emot mig

Jag är arg. JÄVLIGT ARG. Hur mycket jag än försökt så har jag ingen tillgång till kanal 9 mellan fem i tolv i natt och fem över sex imorgon bitti. Fysiskt omöjligt. Bajs. Jag missar den för tredje året i rad. Oscarsgalan alltså, för er som inte fattat det. Jag som hade förberett mig genom att se massa av filmerna. BAJS.

Den enda glädjen just nu är att jag får en signerad Patrik 1,5-bild. Officiellt vann jag den, men Tomas Michaelsson hade lovat mig den innan. Han är bra. Nu ska jag fortsätta vara i en skidstuga. Njut av oscarsgalan, NI SOM KAN. Ickepuss.

Kommentarer
Postat av: jesper

Jävlar vad jag och sally skall njuta ikväll

2009-02-22 @ 17:53:52
URL: http://kenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0