Back in the town

Tillbaka i Visby. Jag sparade lite trevlig mystid eftersom Robert (världens snällaste människa tror jag) skjutsade mig till coop och väntade på mig medan jag handlade, vilket gjorde att jag slapp gå till affären och släpa hem alla kassar! Så nu installerar jag mig. Det verkar just nu spindelfritt, enda krypet var något skumt i toaletten. Ett självmordsbeläget silverfiskliknande kryp som låg dött vid vattnet. SLURP, and he is no more synlig. Nu njuter jag bara av mina vindruvor och myser med Harry Potter och fången från Azkaban (filmen). Ikväll blir det ytligt med Top model också! Och lite mer finslipning på min filmlista hoppas jag. Så nöjd med livet just nu! Pussochkram små barn, och ha det lika trevligt som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0