"Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge" - Annika Strömberg, födelsedagsbarn

Jag vet att det är Annikas födelsedag, men även jag har fått paket! I brevlådan låg det en liten papperslapp där det stod att jag hade ett paket att hämta på Coop, för det var alldeles för stort för att lämna vid brevlådan. JAA. Imorgon är jag lycklig med andra ord, det tar för lång tid att gå dit nu + att jag inte ens har något leg. Jag hoppades på min Patrik 1,5-poster men visste att den skulle levereras till Åskebro vilket kopplades till mamma. Jag ringde mamma, och javisst hon hade skickat något. Jag skulle ringa upp och berätta vad jag "tyckte om det". Det är inte lika roligt som okänd person men det finns fortfarande utrymme för något fantastiskt.

Vad jag hoppas att det är:
- Min Patrik 1,5 filmaffish som mamma skickat vidare.
- En enorm box med 36 filmer i dubbel disc-specialutgåva från moviezine.se, plus ett brev där de erkänner att de väldigt gärna vill att jag bloggar för dem (vidaresänt av mamma såklart).
- En grön microvågsugn med inbyggd blå brödrost.
- Den kommande Harry Potter-filmen på blu ray.
- En hjälm med inbyggd radar som hittar till Skarsgårdare, var de än befinner sig.
- En gul helikopter som gör att jag kan åka hem oftare.

Vad det antagligen är:
- Ett par jeans +svensk damtidning.

Kommentarer
Postat av: eddie

Ooh jag gillar verkligen dig :D

2009-01-29 @ 17:47:44
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0