En dag som jag förtjänar

Gud vad dåliga ni är på att fråga saker, det är ju rent ut sagt deprimerande! Hur som helst så är jag smått trött just nu. Jag ville gå upp tidigare men jag bestämde mig för att dagens tidsschema inte behövde det. Jag fick sms av Jesper imorse, och jag anar att något lurt är på gång för att a) det var klockan halv åtta på morgon, b) vilket är onormalt eftersom fallet var att han hade gått upp - inte att han aldrig gick och la sig och c) han svarar inte nu. Jag misstänker att han skulle se om jag sov eller inte, så att han kunde angripa min blogg! Fortsättning följer.

Dagen till ära ska jag FAKTISKT dejta. Med mig själv. Alla som läst perfekta relationer i den roliga "Kaxiga tjejer"-serien förstår vad jag pratar om. Jag ska bara slappa lite först, sedan blir det göra mig i ordning för shopping i Visbystad, ett besök på biblioteket och kanske en film på bio. På kvällen blir det god lax och mys framför teven. Jag är så romantisk av mig! Tar mig bara till ställen jag verkligen vill gå.

Men jag måste säga att jag inte kan låta bli att vara lite otrogen - jag är just nu smått förälskad i Tomas Michaelsson. Och ni vet inte vem det är, eller varför! Hihi! Puss små barn, nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0