En ovanligt intressant lumpenfjant

Just ja, jag var inne i grupp 3s redigeringsrum som var fullt av Villes alla fotoalbum. Och där fick mitt öga skåda information som jag funderat över sedan första dagen på skolan i höstas - då Ville sa till mig att han kände Alexander Skarsgård. Det jag har undrat över är: HUR? Svaret fanns i ett album: De gjorde lumpen ihop. Skarsgård var SÅÅÅ ung där! Han ser precis ut som hans käre far Stellan gjorde i den ålder Alexander är nu (30+ alltså). Det var verkligen fascinerande. Det känns lite skumt att ha sett "privata" bilder av en av mina absoluta favoritskådespelare, men på ett väldigt bra sätt. Avundas mig helt enkelt!
Generation kill
För ett otränat öga, eller en väldigt dum person, så skulle det här kunna vara Ville och herr Skarsgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0