Filmräd på G

Just nu håller jag på att planera en filmräd hos min favoritfilmköpinternetsida discshop.se. På listan står hittills:
Breaking the waves (med Emily Watson och Stellan Skarsgård, velat se länge)
Chocolat (favorit som jag länge velat äga)
True romance (största älsklingen Gary Oldman i biroll)
Indiskret (med Cary Grant och Ingrid Bergman)
Edge of love (import, med Keira Knightley)


Än är jag inte färdig, man glömmer alltid något man vill köpa. Kan ni ge lite tips om bra filmer? (antagligen inte eftersom ni är alldeles för fega för att kommentera!)

Discshop verkar ha något cp just nu - allt är tillfälligt slut. HM. Aja, jag är inte färdig med listan än så jag bör inte klaga. Tredje gången jag gör en filmräd via internet för den delen, var ett tag sedan nu. Första gången var det bland annat Harry Potter-boxen, Sid and Nancy och andra körde jag på Fight club, American history X (Edward Norton-filmer i det stora hela).


Kommentarer
Postat av: Malinn.

Kolla på Ginza.se för där är det just nu extrem stor rea! Bra filmer till lågt pris, ganska många bra filmer kostar bara 10 kr!

PussoKram<3

2009-01-06 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0