Grattis till världens bästa Eddie

Idag fyller en av mina närmaste och bästa vänner Eddie (Edvina för er som envisas tro att hon är en kille) fyller 16 år idag. Igår fick jag världens mest uppskattade kuvert av henne, innehållande bilder på Disneys prinsessor, en lapp vad det var och sedan (min favorit) någon form av tavla där det stod:
"Du är apselut min älsklings fårdaherde. No doubt. I love you SUGAR"

Det är nog svårt att förstå exakt hur glad jag är över den lilla uppskattningen. Jag försökte nå henne via telefon minst sju gånger idag, men hon svarade inte! Tillslut ringde jag Isa eftersom jag visste att de två med flera umgicks hos Emma Tahlen! Då fick jag överlämna min (p g a att hon aldrig svarade mycket eftertänkta) grattishälsning, som löd ungefär såhär orginellt: "HURRA, HURRA FÖR EDDIE IDAG. HURRA HURRA."

Hur som helst, videon och låten nedan är tillägnad dig, pussunge. Älskar dig jättemycket och ska skriva brevet till dig väldigt omsorgsfullt och jag lovar att det senast ska ligga i din brevlåda på tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0