Ingen idé kom jag på, ni vet väl inte ens vad AVID är.

Idag hoppas jag det blir en bra dag. Jag tänker inte skriva om gårdagens produktion för ingen bryr sig ändå. Inget särskilt hände ändå. Mamma kommer i alla fall ikväll och innan jag går till skolan måste jag dammsuga och så. Vi får se om jag diskar. Ikväll eller imorgon ska vi se Benjamin Button vilket jag ser fram emot. Här har ni alltså en kort redogörelse.

Jag hoppas att jag får mycket tid till klippningsexperiment och manusskrivande idag, men vi får se hur det blir med det. Just ja, Isa har klagat: Om du fortfarande inte tycker att svar i din blogg dög, så kan jag tillägga ytterligare att den listan inte innehåller helt uppenbara saker för övrigt. Men jag kan väl säga här att jag tycker om dig, din toalett, ditt kök, våra mackor, filmer, bolimon, simsgubbar och nagelspel väldigt mycket.

Dags att dammsuga.

Kommentarer
Postat av: isa

TACK!

2009-01-28 @ 14:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0