Ingen ovanlig situation

Jag bestämde mig för att gå och lägga mig nio. Är klockan innan nio? NEJ, den är över halv tio. Jag kommer att dö imorgonbitti. GRÄJT. Och jag har inte slipat något alls på min åretsfilmerlista heller. Men den kommer! Det är inte så att jag inte vill göra den precis! Stör mig lite på att jag inte har sett alla "årets filmer" bara, men jag löser det på något vis.
Aja (måste hitta på ett nytt "runda av ord"), nu ska jag sova och förhoppningsvis kommer Gary Oldman joina mig i mina drömmars värld. Helst naken. Vi får se hur det blir med den saken.
Godnatt, eller som Lotta på Bråkmakargatan hade sagt:
"Det är konstigt med mig. Jag kan så mycket. Ja, jag kan allting faktiskt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0