Jag är nöjd med allt som livet ger

Varför jag är så glad just nu:
1. Jag har hyrt två filmer på bibblan, Amelie från Montmatre (som jag sett förut, grymt bra!) och JFK som jag skulle köpa men tyvärr inte finns till salu längre. Massa film ikväll, TJOHO.
2. Jag ska se Australia kl 18.00 ikväll!
3. Jag frågade tanten i biljettkassan och hon berättade att Benjamin Button filmen kommer att börja visas där nästa fredag! Vilket betyder Sverigepremiär OCH att jag inte behöver sura över att jag måste åka hem till Västerås och se den. Dock är jag hemma i V-ås nästa helg och kan inte se premiären och ge er en recension på en gång. Så det blir ca måndag nästnästa vecka, den helgen är redan fullbokad.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0