Kvällssnygg

Myspys med Harry Potter och Fenixorden idag, och nu blir det Topmodel. Efter det ska jag faktiskt se färdigt filmen istället för att sova (vilket jag borde). Men anledningen är att jag inte sett slutet på länge och.. ja ni förstår nog.

Jag märker att jag alltid uppfattar mig själv mycket snyggare på kvällen - och inte när man ska ut. Utan när man varit i skolan hela dagen, kommit hem och suttit och slöat hela dagen. Man har satt upp håret i en slarvig tofs för att det inte ska vara i vägen, och sedan ska jag tvätta bort sminket.. och då VILL man ju inte. Jag vill konservera mitt kvällsutseende tills morgondagnarna. Ytligt inlägg, men eftersom jag vanligtvis är en sådan ödmjuk och oytlig person (?) så får ni leva med det!

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0