Lugn, det ordnar sig

Jag såg Harry Potter medan jag åt frukost, vilket alltid är mysigt. Dock så skedde det inte helt olycksfritt för när jag skulle skaka min transbärsdryck så LOSSNAR locket och massor av innehållet sprutar ut över vägg, golv och säng. Mest på golvet. GAH - ni förstår min frustration. Tur att jag fick disktrasor av Johan i julklapp. Jag hämtade en och slappnade av lite när jag tittade på den, eftersom det stod:
"Lugn.
Det ordnar sig."

Första skoldagen idag, jag hoppas på en vääääldigt kort dag. Sedan blir det lite Singstar med Carro mf och efter det måste jag handla schampoo/balsam och sen ska jag hem för att utföra dagens slutgiltiga plikter: Säga till mina inneboendemänniskor att jag är hemma och titta på film.
Ha det så bra små barn!
Eller som Baloo hade sagt:
Var nöjd med allt som livet ger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste du berätta för dem när du är hemma eller ej??

2009-01-07 @ 21:36:59
Postat av: Emelie

Nej (: men eftersom jag inte varit i lägenheten på en månad så kan de vara bra att veta för dem att jag är här, så att jag kan få min post och så!

2009-01-08 @ 06:51:58
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0