Om vi tar bort "Sjung min näktergal"-delen ur Askungen skulle det vara exakt

Nu har jag städat, städat och städat och ÄNTLIGEN fått det skinande rent. Mina oroväckande höga staplar med tidningar, filmer mm hotar att tippa ner från hyllan och mörda mig när jag sover i natt - men trots det är jag glad. Eller jag trodde det i alla fall tills jag pratade med Malin&mamma då jag lät väldigt uttråkad hörde jag. Äsch, den känslan blåser vi bort med lite munspel om en stund. Sedan ska jag göra mat och kolla på tv. Jesper - du visste det säkert redan, men Lars Winnerbäck är på någon SVT-kanal ikväll. Och om du inte visste det så är jag jävligt generös med tanke på hur elak du var mot mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0