På en aning bättre humör

Just nu försöker jag få ihop en bra recension till "Benjamin Button" som jag såg med mamma igår. Det blir nog en utmaning att förmedla känslorna runt den, men jag ska göra mitt bästa. Så med andra ord: håll ögonen öppna!

Mamma och jag har idag varit i Visbystad och hon har prackat på mig lite kläder. Linne, tjocktröja, tröja och klänning/tröja - så jag är nöjd. Jag har just nu två av ovanstående klädesplagg på mig och känner mig ursnygg. Sedan fick jag en ny mugg (grön!!) och världens finaste röda tekanna - den slår Isas med hästlängder. Ikväll ska vi äta på resturang "Bakfickan" och sedan se min Grace Kelly-film "Country girl". Jag har köpt en ny tidning som nu är utläst och jag har hittat manuspapprena som jag fick av Ville för ett halvår sedan. Sist men inte minst: Mamma har berättat att vi ska till Skottland i sommar! TJOHO. Jag är alltså en väldigt glad person!

Påminnelse till mina närmaste: Ni bör verkligen boka v. 6 NU innan priserna stiger allt för mycket och några backar ur. Då gråter jag.
Och Isa: Vi måste få någon förälder att boka Svansjön lördagen i maj innan biljetterna tar slut!

Kommentarer
Postat av: sally

hihi gissa vad jag har köpt :)

( jesper hälsar )

2009-01-24 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0