The ruby collection

Mamma är här nu. Just nu är jag störd eftersom hon virvlar runt i rummet, ändrar på min ordning och använder saker hon inte får använda. Jag antar att hon lägger av ganska snart - annars kommer det nog resultera i att jag slänger ut henne. Men jag älskar henne ändå.

Jag hittade My blueberry nights i en fin kartong på Åhlens idag (Sally, du skulle bara våga sno den!), som jag inom hyfsad snar framtid tänkte köpa. Övrigt: dagen har varit ganska bra. Jag har börjat lite på mitt manus och jag hoppas få ihop en stor del av det tills premiären nästa vecka. Dock är jag lite oroad över filmen p g a inklippsbilder men främst vår redigering. André har blivit satt på posten och jag gillar verkligen honom och tror att han säkert är bra på att klippa - men mitt problem är att han lätt tappar fokus mm och jag vill verkligen få den här filmen snabbt gjort. Plus att han inte verkar förstå hur Carro (&övriga) har tänkt filmen. Jag hoppas att det löser sig.

Staffan har fått en ny hobby som går ut på att snappa åt sig filmerna jag ska låna ut till Sally. Inte för att han denna gång lånade den först, nu ska han låna den efter henne. Jag hade alltså med mig min Audrey Hepburn-box och genast blev det fart på Staffan (och Ville med för den delen, han var tätt i hälarna på Staffan och ville också se) som snodde åt sig boxen snabbt med kommentaren;
- Gud vad mycket film du har
Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara så det blev väl något "eeh, öh, ja kanske det, inte så". En annan oförklarig kommentar var:
- Men det är ju jättebra!
Förstår inte varför eller till vad han sa det. Men vem bryr sig innerst inne.

Dagens bästa replik:
Sally på gympan: - JAG RÖRDE BOLLEN!!

Kommentarer
Postat av: sally

ö! har du ens sätt my blueberry nights! har sätt den utgåvan innan dig faktiskt fast dock inte på åhlens. hah tänker fan köpa den :) + jag har alltid de bästa replikerna :)

2009-01-24 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0