The sound of music

Nu ligger jag i min säng efter en väldigt jobbig dröm i natt. Jag tänker inte skriva den här för jag SKÄMS verkligen - ingen ide att ni ens frågar. Hur som helst så har jag ätit frukost och ska snart sminka mig, men jag måste först skriva det här inlägget.

Jag har kommit på att jag faktiskt älskar Julie Andrews- trots att hon var lite av en fackskådis, vilket jag inte brukar tycka om. Men det är inte det som jag gillar så mycket, utan det är hennes magiska röst och vackra utseende. Trots att hon nu fyller 74 i år ser hon fantastisk ut! I mitt stilla sinne tänker jag att hon aldrig utfört någon form av skönhetsoperation. Mer än det skrivna får ni nog inte ut av det här inlägget, jag ville bara lätta mitt hjärta lite.

Kommentarer
Postat av: jesper

jag vet att du drömde om mig ^^

2009-01-15 @ 06:28:52
URL: http://kenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0