Lättar mitt hjärta

Dålig början på dagen. Jag är FRUKTANSVÄRT arg på mig själv för att jag inte fattade att man skulle LÄMNA in sin produktionsbibel. Jag kunde lämnat in den igår, 12 timmar före alla andra. Men nej, idag så säger Ville att SALLY har lämnat in sin först och min och Calles är FÖRSENADE. USCH BAJS BLÄ. Min var ju färdig 19 redan! ALLTSÅ GUD. Jag kan inte släppa det, för jag var så nöjd med min bibel. Jag tyckte att jag gjorde ett bra jobb, och så sabbas allt. Plus att Ville inte förstod att det inte var först jag ville vara, utan det jag störde mig på var just att jag kunde lämnat in den i tid. Jag hoppas verkligen att vi får göra en utvärdering så att jag kan förklara mig. Och här med ska jag försöka glömma det och göra ett super jobb resten av tiden.

Vi såg vår manus-/redigeringslärare Arvids personpoträtt som några elever gjorde förra året om jag minns rätt. Tråkigt nog var den inte bra. Den var väldigt annorlunda jämfört med de andra. Den var deprimerande och sorglig - och visst det kan funka om han är sorglig men det kändes som om.. jag vet inte riktigt, som om hela filmen var gömd i en låda. Om någon skulle säga att de behövde tänka "outside the box" skulle det vara lätt att förstå vad de menade. Eleverna missade nog mycket. Jag tror man behöver se filmen för att förstå vad jag menar, det är mer en känsla kanske.

Jag tjatar mycket om skola just nu, men det är bara för att vi är mitt i en produktion. Jag skärper mig snart. När jag har mer tid kan jag skriva om båda. PUSS, nu ska jag skriva färdigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0