Fredagsmorgon

Jag har packat, diskat och gjort mig i ordning VÄLDIGT effektivt denna morgon och är därför mycket nöjd. Främst för att jag diskade och att det är en timme tills jag ska gå till skolan. Livet är fyllt av små oväntade lustkänslor.

Idag drar vi igång med produktionen av dokumentären och jag hoppas jag får fortsätta vara produktionsledare. Jag har varit inställd på det hela tiden och alla mina illusioner kommer rasa om det inte blir så. Håll tummarna, gott folk. Trots att gårdagens lektioner har gjort mig till en expert inom ljudtekniken så vill jag inte visa min kunskaper riktigt än. Oavsett hur det går i skolan så ska jag i alla fall åka hem över helgen. Idag blir det familj och imorgon firar vi Eddie. Tydligen hade Anna uppfattat allt fel och kan inte komma, vilket suger. Men jag får äntligen träffa Jonte igen och det tröstar!

Nej nu ska jag fortsätta skriva av tabbar till munspel, så att jag ska kunna plåga/imponera på mamma på vägen hem från båten med mina nya kunskaper. Puss små barn, på återseende!

Detta munspel blir mitt på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0