Nu blir jag väl offentligt utfryst av alla

Kan inte någon tala om för mig vad det är med Ewan McGregor? För mig har han bara varit en skådespelare med ett namn, han har tyckts varit med i varenda film jag läser baksidan på, men jag lyckades aldrig lista ut vem han var och hur han såg ut. Jag förstod att han skulle föreställa snygg, men jag glömde efter varje googlesökning bort hur han såg ut. TILLS jag såg Moulin rouge. Och han attraherar mig inte det minsta. Varför tycker alla att han är "such a cutie" - för att citera någon av alla tusen fans på youtube? "Could he be more good looking?" URSÄKTA.

Jag fick för mig att jag hade hela världen emot mig när jag förklarade krig mot Zac Efron. Men det var "omogen smak"-världen. Nu när jag säger att HELA världen älskar Ewan McGregor menar jag det verkligen. Alla jag brukar få stöd av i dessa åsikter har vänt mig i ryggen! VAFAN, som Sally skulle sagt. Det här är inte roligt. Han är en mes. Kan inte folk förstå det? Och för att göra det ännu värre verkar det som om han är alldeles för bra på bild. Det är svårt att hitta någon där han ser ut som sitt sanna jag!

Visst att han har fått en del bra roller, och han är säkert bra i dem. Det vet jag inget om. Jag tycker inte ens att han är dålig i Moulin rouge. Jag tycker bara att hans karaktär är mes, han ser mes ut och han ser ännu mer mes ut när han sjunger. Det är inte gulligt att han älskar henne så mycket. Han är besatt av kärlek och är världens naivaste då han bedyrar något han inte vet något om. Jag stör mig faktiskt på sådant! Om jag varit Satine hade jag slängt ut bebispojken fortare än kvickt. Greven är SÅ mycket sexigare, om man bortser från hans röst som faktiskt är ännu jobbigare än McGregors.

Kommentarer
Postat av: Annika

Han kanske är fotogenisk!

2009-01-26 @ 08:33:38
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Jesper

Du ger din in på jävligt hal is när du hädar Obi-Wan

2009-01-26 @ 20:26:46
Postat av: Anonym

trainspotting din jävel. han är för fan ingen mes.

2009-01-26 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0