25 saker jag tycker om mycket

Mer än en timme tills jag ska gå till skolan, så jag tänkte göra en lista över saker jag tycker om - bara för att jag vill.
Så, jag tycker om:


- Mina absoluta favoritlåtar American pie (Don McLean), My way (Elvis Presley) och Pas de deux (dansen med Clara och Nötknäpparen, av Tchaikovsky).
- Film.
- Mina vänner och familjemedlemmar.
- Balett.
- Prydliga och nästan orörda papperbuntar (helt sjukt, men jag älskar faktiskt att hålla i dem).
- Barbie.
- Riktigt bra skådespelare.
- Harry Potter.
- När människor man tycker om (men oftast inte känner så bra) får lyckostunder.
- Bilden på Isa och mig i 1an/2an på dagen innan vi skulle på Stefans kalas.
- Filmer i dubbel disc-specialutgåva i fina förpackningar med karrtong.
- Drömmar, båda andras och mina egna (när man minns dem ordentligt).
- Känslan efter att man städat, diskat och gjort alla kravsaker gjorda efter att ha skjutit upp dem riktigt länge.
- Dagar då man är riktigt snygg.
- Speciell ögonkontakt.
- Blonda män/pojkar.
- När det går dåligt för folk man verkligen INTEINTE tycker om (jag vet att det är hemskt att vara så skadeglad men det är sanningen, och innerst inne tror jag att alla har den känslan).
- Att få beröm av "högre personer", sådana som man kanske imponeras av, ser upp till eller på något annat sätt gör deras beröm mer värd.
- Bra musikaler (live).
- Människor med särskild utstrålning som man dras till.
- Esteterna på Säve.
- Att bada i stora men ofarliga vågor.
- MVGn.
- Att diskutera snygga killar med bi-/homosexuella pojkar.
- Långa män/pojkar.
BLAND ANNAT.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-25 @ 21:55:43
Postat av: Eddie

Exakt hur många bi/homosexuella pojkar känner du? och hur ofta brukar ni diskutera snygga killar? Är dina ovannämda kompisar några du delar med dig av? :D

2009-01-25 @ 21:57:37
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0