En snäll skaldjurversion av Daniel Craig är nästan lika bra som orginalet

Snart ska mamma och jag kolla på filmen - hon ska bara borsta tänderna. Fast nu är hon osäker eftersom det blir datorn vi kollar på, eventuellt "En andra chans" med Nicolas Cage som går på fyran (har sett lite av den, tror inte att den är så bra). Hur som helst så var vi och åt på "Bakfickan", som är en skaldjursresturang - visade det sig. Inget fel i det, men min röksoppa var lite för enformig i smak och konsistens för att jag skulle kunna äta upp den. Den var god de första skedarna men till slut mådde jag lite illa av bara lukten. Dock vääldigt "trevlig" servitör som såg ut som en ung Daniel Craig. Jag blev lite kär. Speciellt när han erbjöd sig att låta mig få en annan maträtt istället. Tyvärr ingen efterätt i form av sig själv. Mamma berättade just att han inte tog betalt för min. Men gud. Överdrivet snällt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har sett nyaste James Bond rullen redan. Tyckte att den var helt okej faktiskt. Bättre än förväntat!

2009-01-25 @ 10:08:39
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0