Vad som hände på nyår.. stannar inte i Sälen

Mycket trevligt nyårsfirande uppe på Högfjällshotellet med familj, släkt och vänner. Vi var där en vecka och här får ni en kortare version av allt som hände, vilket var följande:

- Jag har sett ett av Sveriges påstådda bästa coverband. De sög, men trots det ett drag utan dess like.
- Malin hoppade från en fyrstolslift, eftersom hon inte kom av i tid.
- På nyårsafton ringde det på dörren där två fulla killar stod och frågade om vi hade fest. Svar negativt.
- Jag har sett världens tuffaste, snyggaste, charmigaste och bästa blockflöjtsspelande pojke (eh, man). En ny förälskelse med andra ord.
- Rebecca hade helt fel skor på sig, vilket fick henne att ramla var femte meter på grund av att det var halt.
- Jag har påmint extremt mycket om Bridget Jones när jag susat på längdskidor nedför NEDFÖRSBACKAR. Om ni skrattar åt mig nu, testa själva och se hur lätt det är!
- Mina älsklingar (mina skidor) kunde inte användas första dagen eftersom de behövde lagas i bindningen
- Jag har på nyårsafton med champagne i handen blivit tillfrågad var "alla är" av en norsk pojke (eller med bara ytterst irriterande dialekt). Jag ser tydligen ut att veta sådant, och det är ju intressant.
- Mina första timmar på året rockade eftersom jag slog Malin i varenda singstar låt vi körde, vilket aldrig händer. Hon vinner JÄMT med 100-10 poäng.

Lite bilder från nyårsafton:
Rydell and Quick
Rydell and Quick, after ski.

Lovia, Karin och Magnus.

Jag och Rebecca kör Singstar på nyårsafton. Kanske nyårsdagen, vem vet.

Jag och Rebecca vid tolvslaget. Kallt, men trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick inte jag vara med på en enda :o!

besviken....

Skoja

Pussokram

2009-01-06 @ 20:43:15
Postat av: Malin

Fick inte jag vara med på en enda :o!

besviken....

Skoja

Pussokram

2009-01-06 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0