Bla bla

Jag fick en glad överraskning på jobbet idag: På fredag får jag min första lön! Trodde att jag skulle få allt i ett sjok nästa fredag men icke. Extra bra är att det blir kontant. Hur som helst så ska jag betala av alla mina skulder med de pengarna. Eller inte alla för de räcker de inte till, så pappa och mamma får vänta till sist. Anna, Eddie och Isa får alltså (inte) pengar på posten!

Johans bästa kompis Sara är på besök. Jag träffade henne väldigt kort förra eller förrförra året på Öland, men det känns inte riktigt som det räknades. Jättesnäll och söt är hon i alla fall - om någon skulle vara intresserad (förmodligen inte).
Nej nu ska jag duka fram, äta och spela The sims. Imorgon blir det middag i Västerås med Anna! Längtar efter vad hon har att säga (iiih).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0