Bra bussresor och glasögon

Min lillasyster drömde i natt att hon var på en buss där John Engelbert och Ossi Bonde satt, och jag satt bredvid en av dem. Tyvärr misstänker jag att hon inte drömmer sanndrömmar som jag brukar göra. Synd.

Igår gjorde jag ögontestet. Jag har nästintill perfekt syn på vänster öga och 40 procentig på höger. Jag är godkänd förare eftersom det bra ögat tar över, men jag fick glasögon om jag ville. Så nu har jag bestämt mig för att ta det eftersom jag blir så trött i höger. Pappa och jag kollade lite på bågar igår men det var dåligt med pilotbrillor. Vi hittade några andra bra modeller, men jag vill testa piloter innan jag bestämmer mig. Så idag ska vi in klockan tio och gå igenom alla butiker i Västerås. Jag håller tummarna! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0