Fixar-Emelie

Trevligt igår, fast förstärkning var sjuk. Vi somnade tjugo i sju och gick upp tio. Därför ska jag faktiskt gå och lägga mig nu. Jag tror att jag mår bäst av det.

Anna hade framkallat filmerna till sina engångskameror från Peace and love så det var med kli i fingrarna som jag hämtade fotona idag. En del bilder är stora mysterium, en del är superunderhållande. Flera timmar har jag ägnat åt att rensa digitala bilder, skrivit ut dem, skrivit texter i word, valt ut tidningsurklipp, skrivit i min klippbok för hand, klistrat, tejpat m.m. Jag tror att jag kommer att ha nytta av resultatet för resten av mitt liv oavsett om det blir skitfult. Jag är på sista bilden på första kvällen så jag har en hel del mer att göra.
Men som sagt: Nu ska jag gå och lägga mig. Puss allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0