Fristad

Jag bor nu mera nästan i vårat inglasade uterum. Det är en skön fristad. Jag är nära naturen utan att den tränger sig på. Om solen ligger på och det blir för varmt öppnar jag fönster eller dörrar och luften kommer in. Så fort jag vaknar på morgonen går jag ner dit med datorn, frukost och en bok. Jag ligger eller sitter i soffan med täcket till hakan och bara njuter. I natt sov jag här och det lär jag nog göra i natt också för trots lite sömn kände jag mig ovanligt utvilad.
Jag kommer sakna det här när vintern kommer.

Kommentarer
Postat av: annapannapyttipannastektefläskochdogosv...

EMEMEMEMEMEMEMELIE!!!

2009-07-22 @ 10:28:21
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0