Min årslånga väntan lider mot sitt slut

Snygg hattDet blir ett himla springande idag. Bussen till stan att fixa glasögon, ta ut biobiljetter, äta, ombyte, direkt till jobbet, ombyte, ilfart till bussen, åka bussen till Västerås för att slutligen slå mig ner och få hjärnorgasm med Harry Potter.
Det sistnämnda är givetvis dagens höjdpunkt. Som jag har längtan. För ett år sedan satte den stora nedräkningen igång till premiären som då skulle äga rum i november. Men så blev det inte. En plågsam flytt till 15 juli.
Jag vet precis hur det kommer att bli. Jag kommer hoppa upp och ner hur länge som helst. Under reklamen kommer jag skratta nervöst och sitta på helspänn. När de första tonerna av det klassiska Harry Potter-introt lyder kommer hjärnorgasmen börja att ta över huvudet och jag kommer ha lust att skrika av förväntan.
Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0