Packning och Putte i parken

Pack, pack, pack... Jag ska slänga ner det sista och göra om lite i väskan och sedan är jag klar att åka till Ystad. Förmodligen svårare än det låter. Hur som helst så måstemåste jag skriva festivalinlägget om Johnossi innan jag åker. Mycket viktigt (bäst att lägga på ett kol i så fall). Efter det så dröjer det hela sex dagar innan vi ses igen! (om jag inte råkar få tag på ett internet dvs)
tjoho
Just ja, PS. Jag har inte sagt det här än, men min bror och jag skulle till Karlskoga för Putte i parken-festivalen och se Johnossi den 31 juli men nu dissar han mig den apan. Men vi ska till Stockholm tillsammans den här månaden istället. Vi ska in på tre-butiken han arbetar på (Stureplan, intressant) för att uppgradera mitt mobilbatteri. Efter det blir det 3D-bio, yey!
Åker förresten till Karlskoga i alla fall, om någon undrar. Jag klarar allt själv, stor flicka. (Om Sally nu förstås inte råkar vilja följa med? förmodligen bättre än orginal åkkompisen var eftersom han inte MINNS detaljer av när han sålde mobilmojs till John i Johnossi!!!!!!)
Nu ska jag dra på riktigt - puss.

Kommentarer
Postat av: Eddie

Jag vet inte riktigt om jag tycker att du ska tälta ensam.

2009-07-10 @ 20:51:56
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0