Peace and love: The t-shirt

"DEN LEEEVER!"
Mja, kanske inte riktigt - men den är hundra procent klar. Ni har kanske inte hört historien om den heliga tshirten så jag drar den nu:
Jag har velat ha en Johnossi-tshirt men det har känts dumt att köpa en "All they ever wanted"-tour eftersom jag inte sett något från den. När de fantastiska musikerna uppenbarade sig på Peace and love hade jag redan innan planerat att köpa en P&L-tshirt. Så, kort sagt: Efter spelningen sprang jag iväg och skaffade mig en tshirt, som jag bestämde mig för att designa om till en Johnossi-hyllning. Mitt egna spelningsplagg! Jag skulle inte sätta på mig den förrän den var klar, och det har jag lyckats hålla. I går och i förr går har jag kämpat med mitt mästerverk med hjälp av mina vänner saxen, textilskisspennan, strykjärnet, den vita, röda och gula textilpennan. FINEMANG.
Framsida
Framsidan: "Passion!" var tidigare rött, men jag vitla det för att få balans med teckningarna av John och Ossi. De är för övrigt inte lika men ni anar inte hur svårt det är att skissa med den där tygskisspennan - dundersvårt!
Alla låtar har jag också lagt till och är de de spelade och dess ordning. Först följer man spalt 1 och sedan spalt 2 (tyvärr är jag fortfarande osäker när Body spelade, snyft).
Sedan är den sönderklippt för att se bättre ut på.
Baksida
Baksidan: De stod ju inte med bland alla artister (lätt ordnat). Listan över artister: De jag har sett/hört något av under festivalen är understrukna. Hjärtanen är rödmålade, precis som de framträdanden jag tyckte mest om: Håkan Hellström, Keane och Mando Diao.

Kanske lite överambitiöst men helt klart värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0