Så säg, 'Hej lilla Stålman, ja visst vill jag ha sex med dig"

God middag. Eller typ guten middag som våra tyska vänner hade sagt.
Varje dag är inte den bästa, och idag är det en såndär medeldag. Regnet regnar utanför och mina nyrakade ben benar sig här inne. Morgonen har varit fylld av The sims, bad och låttextskrivande (smakprov i rubrik).
Ikväll ska jag träffa Sara, Rasse och Oliver. Vanlig filmkväll, men vår orginaltrio var så pass förminskad att vi fick tillkalla förstärkning (Oliver). Jag tvivlar dock inte på att jag ska få det trevligt. Dock så tvivlar jag på att jag hittar dit i tid. Jag har varit kompis med Sara ett bra tag men konstigt nog aldrig varit där. Så långt långt härifrån till Rytterneland ska jag med cykel och GPS. Vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0