The English breakfastclub

Mysig morgon. Jag gick upp halv sju, joggade fem kilometer, duschade och gjort sedan överraskningsfrukost åt min bror och syster. Scones och te! Det blev jättegott och jag funderar på att göra om det torsdagmorgon..

Jag längtar ihjäl mig till imorgon då jag och Eddie ska mysa och titta på Mamma mia. Det är i själva verket en lång väntan till morgondagen då Driving lessons visas halv fem på morgonen. En film med Rupert Grint, Laura Linney och Julie Walthers som både jag och Eddie velat se en lång tid. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag har sett den nanana ;)

Tack föresten för sconesen dom var grymt goda! Du är bäst på att baka sådana:P skulle inte ha något emot att få en sådan frukost någon mer morgon :D

Puss på stjärten

Malin

2009-07-28 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0