Blä

Mindre trevlig överraskning på jobbet idag.
En av mina sysslor på Statoil är att städa toaletterna. Torka golven, tömma papperskorgarna, byta toalettpapper och tvål. Det första jag gör när jag kommer dit är att checka pappret/tvålen. Sedan händer det ibland att jag tömmer alla papperskorgar, beroende på hur fulla de är - ibland väntar jag tills senare på dagen. Idag var de ovanligt fulla så jag tömde dem direkt. Senare i mitten av mitt pass så bytte jag tvålen och då kände jag på damernas en lätt stank av spya. Den var inte så stark så jag var inte ens säker på att det var det, men tänkte att jag ändå inte skulle behöva lyfta på toalocket så det spelade ingen roll.
När min sista timme börjar att lida mot sitt slut är jag sysslolös så jag bestämmer mig för att tömma alla papperskorgar en extra gång för resten av personalens skull. Då kan de tömma dem mycket senare. Hur som helst: Jag hade tömt på herrarnas och handikapptoaletten, och när jag häller ner innehållet från papperskorgen så kommer först papper (logiskt) och sedan någon svart rinnig sörja. Jag blev först hundradelssekunden bara chockad eftersom det bara är papper i dom där vanligtvis. Sedan nådde stanken mina näsborrar.
Någon hade SPYTT i soptunnan. VEM GÖR DET NÄR DET FINNS EN TOALETT EN HALV METER IFRÅN?

Kommentarer
Postat av: Eddie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

2009-07-20 @ 19:06:50
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0