Betyg för de avslutade kurserna

Svenska A - MVG
Matematik A - MVG
Datakunskap A - MVG
Engelska A - VG
Estetisk verksamhet - MVG
Filmproduktion stumfilm - VG
Animationen - MVG
Dokumentärt berättande A - MVG

Tror inte att jag har glömt något, men vissa kurser kanske heter annorlunda men sak samma. Stör mig på engelska-betyget som är enooooormt nära ett MVG men sånt är livet. Stumfilmen kunde jag inte ha presterat bättre under de förutsättningarna. Inte som regissör i alla fall (bajs att de inte lät mig vara scripta).

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jaja skryt på du! ;)

Föresten, kom ihåg när du nämde att det kan vara snyggt att röka! Håller med där när jag ser detta foto på rasten från en inspelning i Canada. Undrar vem detta kan vara för pojk?! ;P



http://spoilertv.iimmgg.com/image/ca9e03e5ad3cfa98e2a36204be989aed

2009-06-15 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0