Blå rök i den stilla Oceanen

Datakunskap. Sista någonsin. Betygssnack och allmänt vänta tills lektionen tar slut. MVG fick jag reda på nu att jag har. SUPRISE. Verkligen. host.

Jag hatar att inte ha internet hemma. Jag lär få det om en vecka, blää. Man tror att man klarar sig jättebra utan det men det gör man faktiskt inte. Tristessen kryper sig på en. Aja. Idag har jag lite att göra: Dramautvärdering, tvätta av cykeln och förbereda matsäck till friluftsdagen imorgon. Ha det så bra gott folk! Önska mig datorer på varje lektion.

Kommentarer
Postat av: Irene

Grattis till MVG!!! Du är suverän!

Jag skall börja en datakurs i morgon.

Start med fakturering sedan skall jag lära mig Excel. Det ska bli jättekul!



Kom ihåg att dra upp perienner när du är hemma, så du får ljus på dig! PUSS!!!!

2009-06-01 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0