En glad midsommar än så länge

Jag har hittat tvåtusen bilder jag trodde var förlorade. HELT UNDERBART. Allt från 2007 och framåt. Efter att ha tittat i varenda mapp så fann jag även bilder jag inte ens visste var tagna. Som den här till exempel. Middag på Tylö sands hotell innan jag träffade på Snigelpojken och hans vänner.

Jag har faktiskt gjort annat än finna skatter idag. Jag gick upp åtta för att cykla till Eddie och äta mysig frukost där. Mysigt var ordet, vi åt, pratade och tittade på hennes bebiskaniner. Jag har också skrivit ut min Peace and love-biljett!
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, sedan blir det dusch och förhoppningsvis trevlig midsommar med familjen +morbror Sören. Jag orkar faktiskt inte festa. Fast vid närmare eftertanke så skulle jag i så fall få göra det utan mina vänner och det är mindre kul. Imorgon kanske det blir något festligare, annars flyttar vi söndagens myskväll dit. Aja, ha en trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: edvina

Jag röstar för mys ikväll:D

2009-06-20 @ 09:08:42
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0