Ferdinand

Egentligen var det mening att jag skulle festa och skaffa massa poäng ikväll men orken var inte där. Jag orkade efter om och men inte ta mig till festen. Jag ville bara hem och dricka vatten och sova. Så nu är jag hemma klockan elva en avslutningskväll och har druckit snart en liter vatten. Sova ska jag faktiskt vänta ett tag med.
Kvällen har inte varit någon katastrof alls, bara så att ni vet. Middag ute med Jesper, Sally, Victoria, Jannica och Caroline! Mycket trevligt och lugnt. Jag är inte precis bitter för att jag själv valt att sitta här. Jag kan när som helst ta min cykel till festen men jag sitter hellre här (och luktar på blommorna). Jag är nog bara förvånad att jag vill det.

Imorgon blir det upp tidigt, akutstäda/packa/diska/plocka undan/handla och sedan till båten! Grillning med massa folk på kvällen hos Eddie. Fullspäckat schema helt enkelt. Vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0