If I could turn back time

Malin och jagIgår satte min familj och jag oss ner på min begäran och kollade på filmer inspelade när Malin och jag var små. Det är få saker som slår att få uppleva sin barndom igen. Lite ledsamt är det då jag längtar tillbaka till dedär jularna med leksaker och sommrarna när man sprang omkring naken utan att någon brydde sig. Det finns inspelat när Malin och jag badar. Det var något vi gjorde ofta och som jag faktiskt minns. Hur gosigt det var att hålla om henne och hur kul det var att "rädda" henne från att drunkna. Mycket riktigt: Jag "räddar" Malin och resten av tiden så kramar jag henne hela tiden och kallar henne min "bebis". Väldigt roligt är det när jag ska sjunga (vi sitter för en gångs åtskilda) och Malin lägger duschslangen runt halsen hahaha. Hon var så otroligt söt. Världens gulligaste unge någonsin, ingen tvekan om saken. Allt vi gjorde tillsammans. Allt jag gjorde på den tiden. Hoppade naken i vattenspridaren, lekte i lekstugan, gungade, körde runt på trädgården med min trehjuling, lärde mig cykla, "läste", sjöng och bråkade vad jag skulle ha på mig på morgonen.
Om bara något kunde ta mig tillbaka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0