Ind val, here I come

Jag har äntligen fixat mitt individuella val. Eller, rättare sagt, gjort det så bra som det går. Jag ville ju ha franska steg 4 men fick inte det, så jag skulle ställa mig på kö. Så jag går till hon som har hand om allt och så STARTAR det inte ens någon! För få sökande! HALLÅ. Så extremt taskigt. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra med min franska. Det finns inga kurser på fritiden, inga i skolan. Det suger verkligen. Sugersugersuger.

Vad jag skulle göra istället var att behålla psykologi A och plussa på en till 50 p-kurs: Måleri. Tyvärr var den full och då blev det till att stryka psykologin och ta pedagogiskt ledarskap under båda terminerna. Psykologin kan jag ta i trean. Det blir rätt bra ändå hoppas jag. Om det är en bra lärare så kan den här kursen ge mig massa som jag kommer att ha användning för resten av mitt liv. Såå, eh ja. Vi får se nästa termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0