No lessons

Inget foto och nu heller ingen matte. Vi har nu flyttat svenskan till tolv istället, så det blir en väldigt kort dag! Plus att vi bara ska se fortsättningen på Efter bröllopet (jag älskar Mads Mikkelsen). Imorgon så är det inte någon engelska heller för Jacqueline är sjuk, så bara matte (då får jag reda på mitt betyg och nationella proven-resultaten) ! Jag har ju inga lektioner alls nu för tiden känns det som. Inget jag sörjer dock, det är bara skönt att ha en slapp sista vecka innan sommarlovet drar igång.

Två timmar kvar tills jag går till skolan. Dags att göra mig iordning lite. Puss folks

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg tvättiden!!

Ha, ha, ha typiskt mammor va?

2009-06-09 @ 20:57:11
Postat av: Eddie

Mads Mikkelsen är sexig.

2009-06-11 @ 11:33:48
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0