Nu åker jag


Peace and love är nu störst i Sverige med 36 000 biljetter köpta! Förra året var det 25 000. Hultsfred kan verkligen ta sig i brasan. Okej de har Killers, Franz Ferdinand och Regina Spektor men P&L kommer rocka dem sönder. Så det så!

Hur som helst, klockan 12.27 idag avgår tåget till Borlänge (Sala egentligen då, eftersom det är byte där men jaja). Just nu håller jag på med slutspurten i packningen - men det går sådär med den måste jag säga. Jag är usel på att packa. Eller snarare är de det att jag är usel på att få plats. Jag har en enorm ryggsäck plus en bag. Bagen måste bort!!!!! MEN DET GÅR INTE. Min mamma skulle kunna gjort det möjligt - men inte jag. Jag ska försöka iigen nu. Vi får se hur det går!
Ha det så trevligt medan jag är borta!

Tillägg i efterhand: DET GICK HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0