Oåterkalligt

Filmtvåorna har premiär av deras musikvideos klockan tio som jag tänker faktiskt infinna mig där då. Det tar emot lite eftersom jag måste göra mig klar tidigare och så av min sovmorgon till tolv, men jag hoppas det ska vara värt något. Förhoppningsvis lär jag mig något.

Igår slutade Isa, Anna och Eddie nian. Tänk att det bara ett år sedan jag gjorde det. Jag minns tomheten jag kände efteråt. De timmarna mellan efter skolavslutningen och festen på kvällen var bara ett stort hål av tomma känslor. Jag satt hos Isa, tog lite bilder på avslutningssaker och förmodligen spelade vi sen Sims (inte helt säker faktiskt).
Imorse märkte jag att jag mitt i natten fått två trevliga sms av Eddie som gynnar om mycket roliga historier på fredag. Har Pernilla varit i farten? Det återstår att se!

Slänger upp två bilder från slutet av nian:
Handledargruppen
Jag och min handledargrupp.
snyft
Skolavslutning buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0