Tillägnat lillasyster: Filmer i urval

Min lillasyster har efterfrågat ett inlägg om filmer hon kan se, jag vet inte om hon menade nya filmer, men jag slänger upp några som hon kan gilla. Vet inte vad hon sett dock.

Trailern tillhör The notebook (Dagboken på svenska) - jag gillar den inte men det gör resten av jordens befolkning. Samma sak gäller Shakespeare in love. Juno är en kul film med värme som kom ut 2007. Domino med Keira Knightley är grym, känns typ som att bli överkörd av en ångvält. Amelie från Montmatre är en fransk film som tillhör en av mina favoriter. Varm, rolig och bisarr!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tack!

Ps.Mamma och jag ska se filmen "the princess and the frog". Vill du hänga på? ;)

2009-06-07 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0