CIVILISATION

WOW EN DATOR MED INTERNET. Inte min dator med internet dock. Nej, jag är på "besök" på A7 (alltså där filmdelarna av mina utbildning hålls). Vi ska spela upp en pjäs om i skrivande stund tre timmar och 2 minuter här på estetisk verksamhet (drama). Dock är det bara jag i min grupp här och det suger. Nu svarar ingen av dem på mina sms heller. Förmodligen är de sura, men det är att ta i om de paktsurar sig genom att vägra svara. Fast förhoppningsvis så har de bara inte sett smsen än.

Så... What's up in the A7? (OSERIÖST, har skittråkigt) Det var meningen att jag bara skulle skriva dramautvärderingen och sedan tränatränaträna på min repliker, men datan lockade för mycket. Dramautvärderingen är i alla fall klar (YEAH GO MIG). Kan replikerna hyfsat. Tittar på söta pojkar över dataskärmen... Tvåor I believe. Dom jobbar med en filmproduktion I believe TOO och det är synd om dem (I believe too too, hehehhe) (jag känner att jag får dålig humor av tristess, data-/ och bloggbrist). Jag fick någon minuts pratstund med en av mina filmlärare som glatt hälsade på mig (till skillnad från Staffan som gav mig en bitchblick - allt är som vanligt!). Han och jag lär ta filmuppsatssnack nästa vecka, vi får se om jag orkar pallra mig hit.

Trots den här pjäsen som tynger en aning - så leker mitt liv. Imorgon är det sovmorgon, en lektion för att sedan (OM MAN VILL) gå ner till studenten. Jag vill inte, men gör det ändå för att inte missa något fantastiskt. Ni vet hur det är. Man vill inte, går dit och alla berättar om hur kul det var och om alla roliga som var där. Man vill inte, går dit, och det suger. Jag föredrar alltid att gå dit och ha det sugit med alla andra. Hur som helst, på fredag sovmorgon igen och sedan bara lugna gatan resten av dagen. Det bästa är att jag inte har några inlämningsuppgifter kvar alls. Livet är skööönt (när jag är klar med pjääääsen).

Nu ska jag med tankekraft få mina kompisar att höra av sig. Om inte så får det väl vara så. Orkar inte bry mig så mycket just nu. Jag ska i alla fall träna klart alla repliker. Blir nog helt underbart (Bra skit! som Jonatan hade sagt). Pusselikram i en somrig julegran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0