Betyget i animationskursen

Gör ett alldeles eget inlägg åt mitt exklusiva skryt. Under en rast gick jag in till Arvid och Villes arbetsrum för att övertala Arvid att ge mig mitt betyg. Lyckligtvis hade han faktiskt redan satt dem så jag slapp göra någon enorm övertalningsprocess av det hela. Han öppnade sin mapp på bordet... eller vid närmare eftertanke kanske han aldrig gjorde det. Det spelar ändå ingen roll. Först så skojade han om att jag skulle få ett speciellt Västerås-IG, inget ovanligt. Jag gick i alla fall fram till hans skrivbord:
A - Vad vill du ha då? (han har sitt speciella jätteglada sätt att prata och le under hela konversitionen)
J - Men vad tror du!
Han flinar.
A - Vad tror du att du får då?
J - Äsch, det står ju i min utvärdering.
(jag ogillar att säga betygen högt av okänd anledning. Det står VG+ i min utvärdering på grund av att jag inte var hundra på alla MVG-kriterier)
Han flinar lite till.
A - Ahmen det är ju MVG !   (kan ha blivit inklämt ett litet "såklart" men är inte säker)

Så nu var det klart! Jag är gladglad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0