DEN ÄR HÄR

Nu börjar det verkligen närma sig! Min favoritfilmsida moviezine.se har sagt sitt:

http://www.moviezine.se/film/kenny-begins

Jag talar om Kenny begins. 25 mars är den här, vilket betyder att jag så fort som möjligt under påsklovet kommer att tillsammans med Eddie (och frivilliga anhängare) ta mig till Västerås biograf Filmstaden för att njuta. Äntligen säger jag bara.

Även om moviezine tydligen saknar dr. Deo så kommer det inte röra mig ryggen, jag har ingen koll på de gamla tvavsnitten utan tänker gå dit och skapa mig en egen uppfattning. Läskigt nog så spelar tydligen Sveriges läskigaste person skurken i dramat - nämligen Per Ragnar. Han skrämmer mig, hoppas inte allt för mycket.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0