Den sämsta och mest ironiska skit jag har hört

Någon högre makt är emot mig. För första gången i mitt liv har jag varit duktig i handlande om ett skolarbete. Förberedelsemässigt, alltså. I förrgår satte jag mig och samlade lite information om bolagen och filmer med mera för att inte få det så jobbigt. Igår så började jag med skolarbetet direkt efter samlingen på morgonen och satt och började gallra i all text. Sedan var det utvecklingssamtal, sedan packade jag ihop mina grejer, gick till coop och köpte mat för att överleva och sedan hem. Väl hemma åt jag och tog en lucnch på en timme, inget fel med det! Sedan sov jag fyrtofem minuter för att orka hålla mig vaken i natt. INGET FEL MED DET HELLER. Sedan gallrade jag lite till, sedan gick jag till biblioteket för att se om jag kunde hitta någon bok om bolagen. Sedan gick jag hem och skrev på uppsatsen nonstop. Var finns världens rättvisa i att det ska gå skit?

För första gången i mitt liv skjöt jag inte upp något, utan gjorde verkligen det ordentligt. KAN NI FÖRSTÅ VARFÖR JAG DÅ GICK OCH LA MIG HALV FYRA I NATT?!?!?!??!?!?!?!??! Jag är arg. SOM FAN. Jag är trött, har ont i huvudet, kommer att dö i skolan, jag måste diska, städa och jag tänker gå och lägga mig direkt efter skolan. Klockan tre tror jag var mitt rekord. Och då var jag oansvarig och kom inte igång förrän halv nio på kvällen - då jag insett stundens allvar och fått panik. Jag har slagit mitt rekord och jag har varit duktig och uppsatsen suger. Sally informerade mig halv sju att hon snart var klar med tio sidor!!! HALLÅ HJÄLP MIG NÅGON JAG DÖR. Jag har skrivit fem och en halv. Dom suger. Det suger verkligen. Jag vet att det låter mycket, men när det handlar om de FEM största bolagen under den tiden så borde uppsatsen bli minst tio. Min uppsats är ytlig. Faktan är ytlig, inga kopplingar eller paraleller eller detaljer. Jag försöker tänka att han faktiskt bara gav oss end ag. Jag ska skriva ut min uppsats, glömma den och under "delge varandra informationen vi fått"-timmen som Ville snackade om så tänker jag drabbas av hjärnmos. Dagen ska gå ut på att inte tänka på min uppsats, tänka "vad gör det om 100 år", försöka få Arvid att ge mig mitt animationsbetyg och sedan se på Den lilla sjöjungfrun. Jättelångt inlägg men jag är lite cp just nu gott folk. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0