En helg

LILLASYSTEREn hel helg med mor och syster (mest syster). Det har varit väldigt trevligt trots några kommeralltidpåköpetgällandefamiljen-gräl. Ingen bio blev det men Malin och jag lär se Watchmen vid ett senare tillfälle.

Imorgon är första dagen på kärnämnesperioden. Jag får tillbaka matteprovet och historiauppsatsen (hoppas jag VERKLIGEN). Efter skolan ska jag eventuellt träffa en tjej som läser min blogg och är här på intagningsprov. Jag funderar på att köpa ett par gula skor. De skulle egentligen blivit köpta i lördags men jag ångrade mig. Inte för att jag inte ville ha dem men för att jag plötsligt fick någon jagorkarinte-känsla. Och nu orkar jag alltså. Vi får väl se!

Bilden föreställer lillasyster påväg hem. Så himla fin! Jag samlar på sådana här där hon inte ser fejkad ut, jag har just nu tre eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0